hva gjør jeg?
Jeg har nå vært sykemeldt en stund pga problemer på arbeidsplassen + helse. Jeg slutter der så snart jeg har funnet meg en annen jobb. Men likevel så skal man i møte med arbeidsgiver for å diskutere sykmeldingen og arbeidsforhold osv.
MÅ jeg si til arbeidsgiver hva problemet er/hvilken diagnose og hva som er årsaken? For problemet er sjefen, og det er h*n jeg skal i møte med! Jeg kan jo ikke snakke med h*n da! H*n er ekspert til å snu på det jeg sier, gå imot meg osv... Jeg gruer meg som pesten!
Skal jeg si til h*n at jeg driver og søker jobber andre steder, og at h*n kan vente en oppsigelse så snart jeg har funnet noe? Kan jeg da regne med at han kommer meg i forkjøpet og sier meg opp? Det er jo ikke arbeidgiver som betaler sykepengene uansett, så de taper jo ikke noe på det sånn sett.
Jeg kommer svært dårlig overens med sjefen... Jeg er fast ansatt, men har ikke skrevet under noen kontrakt på det enda, så offisielt så er jeg ikke fast ansatt (hvis sjefen bestemmer seg for å utnytte det til sin fordel..)
Jeg er så nervøs og stresset, for jeg vet ikke hva som kommer til å bli sagt på møtet. Jeg nermest VET at det blir krangel, for det virker som om sjefen elsker å gå imot meg og trykke meg ned.
Huff... Er det noen som har noen gode råd?
|