Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-06, 16:43   #11
dingpot
Seniormedlem

dingpot sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Sv: hva gjør jeg?

Jeg var hos legen i dag igjen, og fikk ny sykemelding. Vi pratet litt om tankene mine rundt det forestående møtet. Jeg gruer meg syk til å gå der! Han sa jeg bare måtte si det på en saklig måte, for her er det jo JEG som føler, opplever og tenker. Men likevel er jeg stygt redd for at sjefen nekter å vise forståelse, og angriper likevel. Og jeg tåler så lite før jeg bryter sammen av skrekk og angst for slikt nå...

Legen min kunne ikke svare på om jeg hadde rett til å ha møtet med en annen person, men jeg kan jo spørre likevel. Går ikke det, så er uansett sjangsene mine for en god sluttattest (og å bruke dem som god referanse ved jobbsøking) gått rett i dass. Samme hva, så sier jeg ikke at jeg driver og søker andre jobber. Det får komme som et sjokk på dem heller. Nå skal jeg tenke på MEG!

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat