Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-06, 20:31   #14
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: hva gjør jeg?

Tenkte bare sånn "føre var" jeg. Ikke sikkert at du får bruk for noe i det hele tatt. Men om du er forberedt på det verste og er forberedt. - og du ikke får bruk for det du har i bakhånd, vil du sannsynligvis sitte igjen med en positiv følelse selv om selv om selve møtet kanskje ikke går bra. Det jeg mener er at du vil føle deg tryggere, sikrere når du vet at du har skriftlig materiale/lovtekster å vise til. Disse tjenestene koster ikke noe, så du søker bare juridisk informasjon, ikke juridisk bistand.

Da jeg var aktiv i fagforening for mange år siden sørget jeg alltid for å være rustet med saklig informasjon - og bare det å vite at jeg hadde det i bakhånd i forhandlinger gjorde meg såpass trygg at jeg faktisk aldri fikk bruk for det. Men jeg lærte jo mye da !

Ønsker deg lykke til - og krysser fingrene både for møtet og for ny jobb !