Sv: Menssmerter, tilfeldig eller typisk?
Opprinnelig lagt inn av Nille
Jeg hadde så store smerter at jeg bokstavlig talt sto på hue i senga og skreik av smerte.
Mh, her også. Husker jeg en gang var alene i kollektivet jeg bodde på, og krabbet fra senga og den lange veien til toalettet. Videre rundt i huset i desperat jakt etter smertestillende (ibux). Jeg fant noe tilslutt i skuffen til hun ene jeg bodde med (noe som i seg selv er veldig lite meg, bare det å gå inn på rom til andre som bor med meg når de ikke er hjemme..), titet på tabletten, den bare lå der uten at det sto noe som helst på den. Og i desperasjon svelget jeg unna, i håp om at smertene skulle bli bedre. Dette er den verste episoden jeg husker, jeg følte at jeg kunne dø når som helst.
Blitt bedre med årene dog, men det er tider nå også, kanskje 3-4 ganger i året, hvor jeg ligger i fosterstilling i senga og ber til gud om at det snart skal gå over. Men - har blitt flinkere og flinkere til å ha masse ibux i hus. Blir opptil 1200 mg (6 tabletter) den første dagen de verste gangene, og neste dag også, men så klarer jeg meg greit uten.