Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-06, 23:33   #55
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Dette er absolutt det beste lavkarbobrødet jeg har smakt i hele mitt liv!

PÅ Atkins vedvarende må man ikke vente sååå lenge. Har du sett stigen ? Vedvarendestigen - tilbakeføring av matvarer . Frø og nøtter er steg 3 på stigen, dvs. i uke 3. Og hvorfor må en vente lenge med bokhvete da ? Det er jo også en nøtt (på linje med andre frø og nøtter) og har absolutt ikke noe med hvete (som i korn) å gjøre ......

Det er kun karbo innholdet spm gjør at en bør vente. Har man en 20 grams grense er det litt drøyt med en skive på 5. Men ser en på det er det jo mange som spiser 2 fiberrik med en total på 6-7. Må innrømme at jeg ikke helt ser forkjellen