Tråd: Ut å spise?
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-04, 13:50   #3
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk
Thumbs up

Dette du nå skriver om finnes det nok utallige meninger om. Min mening og rettesnor er som følger:

Hvis du en dag har "skeiet ut" (liker ikke det uttrykket, men fant ikke noe annet akkurat nå) - og du går ut av ketose, så er det akkurat det som har skjedd. Du har gått ut av ketose. Det fine er; du er hjertlig velkommen inn igjen. De kiloene som evt. har forsvunnet - hopper jo ikke på igjen, og jeg må innrømme at jeg ikke helt liker formuleringer som at "alt er ødelagt" osv.

MEN! Det er viktig for meg å påpeke at jeg IKKE mener at man skal bruke dette som en hvilepute eller unnskyldning til å hoppe inn og ut av ketose etter som man selv finner det for godt. Vet ikke sikkert, men tror neppe det er sunt.

I Hakkebakkeskogen sier de det enkelt og greit: "gjort er gjort, og spist er spist". Ikke noe annet å gjøre med det. Og det blir ikke ugjort om man depper.

Stå-på-videre-klem fra Fedonisten

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat