Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-06, 10:47   #5
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Kostholdseksperter

Opprinnelig lagt inn av Bolla Piggsvin

Etter alt jeg har lest, så har det vel med fettinnholdet å gjøre også? Altså at melkesukkeret hovedsaklig er i den delen av melka som separeres bort når man f.eks lager fløte? At jeg tåler fete melkeprodukter og ikke magre, kan muligens ha med karbohydratinnholdet å gjøre også?

Uansett, greit å lufte litt frustrasjon, det var ikke meningen å antyde at alle kostholdseksperter "trer løsninger nedover hodet på folk". Men jeg tror man lett kan bli "fanget", altså at enkelte behandlere - i beste mening - finner ut at man trenger behandling for det ene og det andre, uten at man feilte noe i utgangspunktet.

Det har jeg aldri hørt før. Jeg har intoleranse for melkesukret, og jeg tåler ikke fete melkeprodukter bedre enn lette, men jeg tåler syrnede, så jeg kan spise litt youghurt, rømme, ost o.l