Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-06, 16:05   #7
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Opp en kilo i introduksjonsfasen

Opprinnelig lagt inn av ThomasEdison

Takk for svar, jeg tar Nille sine råd til følge og dropper salat, salt, ost, rømme og advantage barene.

Jeg har lest de første 9 kapitlene (som omhandler 14 dagers introduksjonsfasen) i den norske oversettelsen flere ganger, men ser jo at jeg har bommet på gulrot og rødkål (ferdigsalat).

Smør, rømme og ost la jeg til bare for å få opp fettprosenten. Hvordan skal jeg få den opp nå, dersom jeg trenger det?

Fortsett med salat, for all del, men kanskje en annen blanding ? Om du bruker ferdigsalat er "favorittsalat" - den med mest variasjon i. Prøv den du. Du behøver ikke kutte ut salt heller, bare en kort periode for å se om det hjelper og ellers bare kutte ned kanskje - til en eller to ganger pr uke (rett etter veiedag ! ). Cluet er ikke å kutte UT alt men NED !

Men om du velger å droppe disse tingene kan du legge de til igjen om en uke eller to, en hver uke, så du finner ut av hvilke av dem som stopper deg ?

Smør og oljer (så lange de er kaldpressede) er helt greitt. Prøv meierismør isteden for den margarinen du bruker f.eks.