Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-04, 13:35   #9
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Hvorfor så strenge mot meg. Hvis jeg bare tar flere, så kommer jeg jo greit opp i 750 mg. Er det virkelig dette saltet som er avgjørende. Jeg er jo innenfor det Nille sier i forrige innlegg, selv om dere var mye strengere noen innlegg ovenfor
Klippet fra Nilles innlegg:

Dette stemmer også med råd fra Atkins support, det de sier at man under induksjonen bør ta 750 mg kaliumtilskudd +/-.

Jeg kan jo det med mine også, men hvis det ikke er anbefalt, hadde det vært fint å få høre mer om hva som er forskjellen. Kanskje jeg kan bruke opp de jeg har før jeg begynner på ny introduksjon igjen, og handle nye og riktige på apoteket etter på

Er glad for hjelp altså, selv om jeg virker noe misfornøyd her

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat