Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-06, 22:17   #249
Caxa
Medlem

Caxa sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 59
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Hei alle glade

Det går bra med oss, står nesten på vei til Danmark for å konkurrere noe som blir kjempespennende. Prøver å oppdatere hjemmesiden på dressurhesten.com, og da blir det andre ting som blir litt på vent dessverre.

Vekten blir ikke like fort borte nå som tidligere, men det har nok litt med at jeg nå spiser frukt og knekkebrød av rug. Det ble ikke mulig å holde den treningsmengden på lavkarbo som jeg gjorde en stund. Kroppen trekker seg derimot sammen, for det ble mye nytt under turen til mamma i Tyrkia, og det var 3 størrelser ned noe jeg er godt fornøyd med.

Så tusen takk for omtanken, jeg ramler nok innom igjen men akkurat nå er det mange jern i ilden, og siden det er en billett til prøve VM i enden, om det går bra i Danmark, ligger det veldig høyt på prioriteringslisten

Det finns masse flotte bilder av "den vakreste firbente i verden" på dressurhesten.com, de ble lagt inn etter at vi vant alt vi startet på Hamar for noen uker siden

Så jeg håper dere alle har en fantastisk sommer, ta vare på hver dag de blir det vi gjør dem til

En stor sommer til dere alle!!!!

Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat