Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-06, 13:37   #16
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Trekke fra antall karbohydrater ?

Ja, det er bare sunt å være skeptisk. Men enkelte helsekostforhandlere er ikke bare ute etter penger heller, de vet hva de snakker om.
Men man kan jo aldri vite HVEM det er da, kanskje greit å ta en lang prat med dem før du kjøper noe, prøve å fiske ut litt opplysninger, det var det flere som gjorde med meg hehe, men jeg syns bare det var morsomt jeg da.
Det ER mye dritt i den bransjen, men MYE knallbra også. Kan feks nevne noen produkter, utenom vitaminer og mineraler, som faktisk funker VOLDSOMT og er kanskje de beste produktene som finnes mot diverse plager:

*Udos Choice
*Vita Biosa (denne er rett og slett fantastisk!)
*Alpenkraft (halsplager og hoste)
*Kinesisk Balanse-te (sinnssyk energi og velvære)

For ikke å snakke om alle urteteene som er bra for håret, vanndrivende, hudproblemer, hoste, trøtthet osv. Da jeg jobbet i helsekosten ba jeg alltid kunder om å komme med tilbakemeldinger om mulig, for jeg stoler jo selvsagt mer på det enn på reklamen.

Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat