Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-04, 18:28   #572
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk
Talking

Opprinnelig lagt inn av MHM

Jeg levde på 70-tallet, men svært lite av det som snakkende menneske, da jeg er født i 1975. Likevel har jeg hatt flere av ordene i mitt vokabular.
Men du Marianne?
Jeg bruker ordene liten brus, sto i butikken, skyss, snerten og leskedrikk rett som det er. Hva sier det om meg a'?

Savnet nemlig en liten konklusjon på det....

Ha...ha...ha!

Jeg bruker også skyss, men mannen min erter meg for det!

Men liten brus, jeg vet ikke jeg - heter det ikke 1/2 liter, liksom...hi...hi
Og jeg blir stadig mobbet fordi jeg en gang hentet den "bærbare" telefonen når det ringte. (Det heter vitterlig trådløs i våre dager, må vite!).

Jeg har dessuten "tatt opp" mp3-musikk-filer fra internett (eh...laste ned, vel!)

Leskedrikk - høres ut som du tuller, synes jeg...

Å stå i butikken prøver jeg vaffal å ikke si, da det virker som om den personen som jobber der bare står der liksom. Det er jo en salgsjobb m.m. å jobbe i butikk, men jeg er enige i at veeldig mange bare står der. Utrolig dårlig service i mange butikker i Norge.

Ha en fortsatt snerten kveld, du MHM!
marianne

Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger