Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-04, 18:42   #573
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

ÅÅÅÅÅÅÅ er det 21. i dag ??? Huffameg, jeg er en kilde til feilinfo i dag jeg...

Men det er fordi jeg er så gammel det skjønner dere. Jeg var med sist det var platåsko og miniskjørt med brede lakkbelter. Jeg hadde også ballerinasko i alle farger og poncho. Jeg vokste opp og var tenåring med BALL-genser og bleika dongri med isydd blonde i sømmen. Jeg var tenåring til Stones, BB King og Santana. Jeg var småbarnsmor med Madonna frisyre og digre silkesløyfer i håret. Jeg dansa til "Like a virgin" og "Wake me up before you go-go", "Billy Jean" og "Thriller" - har vært med på alt mulig jeg........

*sukk*