Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-04, 19:10   #574
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Like a virgin, ja!

Opprinnelig lagt inn av Nille

ÅÅÅÅÅÅÅ er det 21. i dag ??? Huffameg, jeg er en kilde til feilinfo i dag jeg...

Men det er fordi jeg er så gammel det skjønner dere. Jeg var med sist det var platåsko og miniskjørt med brede lakkbelter. Jeg hadde også ballerinasko i alle farger og poncho. Jeg vokste opp og var tenåring med BALL-genser og bleika dongri med isydd blonde i sømmen. Jeg var tenåring til Stones, BB King og Santana. Jeg var småbarnsmor med Madonna frisyre og digre silkesløyfer i håret. Jeg dansa til "Like a virgin" og "Wake me up before you go-go", "Billy Jean" og "Thriller" - har vært med på alt mulig jeg........

*sukk*

Jeg og! Knestrømper og foldeskjørt.

Så på collargol, titten tei, pompel og pilt, lekestue, 1/2 7, Brødrene Dahl, Tramteateret med Audun Automat!

Men hvordan kan det ha seg at jeg også vokste opp med BALL-gensere og dansa til Like A Virgin, når vi ikke er like gamle. Jeg var litt tidlig ute og du litt sent???
Hilsen marianne, 68-mod.

Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger