Tråd: Vondt i magen
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-04, 21:06   #6
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av marianne

Nå får jeg vel bank, men kan ikke så mye fett som på atkins gi litt vondt i magen, da? Jeg kan bli kvalm av veldig fettrik mat i hvert fall.

Kvalm av fettrik mat (med fy-fettet) kan vel alle bli. Men nå må du følge med her altså !! Err'u treig eller... ??? MHM er IKKE Atkinist, hun er Fedon tilhenger hun -og er det noen som passer på fettet så er det henne !!

Og spiser du riktig fett og ettet Atkins så får du ikke vondt !!

MEN spiser du for mye fett av den dårlige typen (eller sterke krydder eller løk)får du vondt på HØYRE side, rett under ribbeina, - fordi leveren skiller ut masse galle for å ta seg av fettet - og så klarer ikke galleblæren mer og det kommer steiner og gallegangen går tett og så gjør det kjempevondt og magen vil ikke mer og ....... det gjør vondere enn å føde (been there done that wore that t-shirt) Men ikke på venstre side. Med mindre du har magesår da.... da gjør det vel vondt overralt ??? Itte vet je.

Galleblære og stenfri