Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-04, 21:11   #19
Sissel
Juniormedlem

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Alder: 62
Sissel er ny på veien

Jeg tror mine smaksløker er annerledes enn andre sine....

Tenkte at drikkene - sjokolade og cappuccino - var fin og lettvind frokost. Tja - det resulterte i at jeg sitter med 14 poser cappuccino som nok ender i søpla ( med mindre noen har lyst til å bytte med noe annet ). Av alle tingene jeg har kjøpt, var den det verste. Men det kan kanskje ha noe med at jeg egentlig ikke liker cappuccino noe særlig....

Til lunch pleier jeg å lage omelett med en salat. Det passer ypperlig å ta med på jobb - kan spise helt uten at "alle" trenger å vite at jeg er på "pulverkur" Omeletten er ikke så god i seg selv, men sammen med salat funker det helt ypperlig.

Middag er suppe, med grønnsaker av ett eller annet slag. Den beste suppen synes jeg er vårsuppen - og den jeg liker minst er kyllingsuppen (den er da utolig salt på en merkelig måte?)

Som fjerde måltid blir det som regel en bar (ypperlig sjokolade erstatning....) eller kake / dessert. Synes de beste barene en praliner, sjokolade og karamell ( eller noe i den dur) - kanel /eple synes jeg er rar, det samme den med appelsin.
Kakene er gode, men det jeg har smakt av desserter er merkelig. Karamell dessert var ekkel farge og konsistens, og både den og sjokolademussen smakte som sjokoladedrikken. (helt på kanten til ikke god...) Så det var ikke akkurat "kos" (der ender nok noen poser til i søpla).

Ellers er min erfaring etter snart 3 uker - at produktene smaker bedre etterhvert. Det er en eller annen "bismak" som jeg reagerte på i starten, nå kjenner jeg det ikke lenger. Og - jeg blir så tørst av dem.... så 2 - 3 liter vann om dagen er ingenting!

Og ellers er det lurt å ikke bestille så mye i første bestilling - og heller bestille en ny bestilling ganske raskt når man har litt mer erfaring. (3 pakker capuccino var idiotisk!)

Sissel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat