Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-06, 08:38   #7
Miriam
Medlem

Medlem siden: Apr 2004
Miriam har en fantastisk aura rundt segMiriam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Får i meg for lite fett.

Opprinnelig lagt inn av Ziggy

Nei Miriam, problemet ditt er at du ikke spiser nok kolestrol, så kroppen er nødt til å produsere kolestrol selv... problemet er bare det at kroppen ikke er programert til å stoppe produksjonen av kolestrol når den har fått nok av dette viktige stoffet for kroppen.

Spiser du derimot mye kolestrol i kosten, trenger ikke kroppen å produsere nevneverdig kolestrol selv, men nyttiggjøre seg av det kolestrolet den trenger fra maten. På denne måten slipper man en situasjon med forhøyet kolestrol, noe jeg tror flere her inne kan signere på...

Og du spiste vel litt anderledes for noen år siden da du trente mye, enn det du gjør nå, eller???

Tror også Torkil, som er lege og grunnlegger av Ketolysekuren, kan bekrefte dette.

Ang kosten min før så likte jeg ikke fett da heller (aldri spist smør,margaring og fett) Men spiste mere karbohydrater. Nå er det lite karbohydrater jeg får i meg og ende mindre fett.
Det eneste er mere egg men det skal vle ikke påvirke sånn?
Legen sendte meg et ark over hva jeg ikke skal innta osv men jeg inntar jo ikke noe av det som var oppført.
Kan vin øke kolestrolet da? Drikker ikke mye men mere enn før.

Har opplevd mye stress kanskje det har påvirket kroppen.

Kan være noe i det du sier.

Miriam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av. Svar med sitat