Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-06, 10:29   #14
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Når merket dere at dere hadde pcos?

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

Jeg spiser fettfattig mat faktisk. plantebasert, og med kjøtt av fisk eller kyling hovedsaklig. pluss masse fiber. Holder på å lese boka the F2-pln diet av Audrey Eyton, og hun anbefaler mye fiber og lavere fett. Gunstig for tarmene og gunstig for hormonene. Og jeg får mensen hver mnd, til riktig tid, og er i fin form

Hehe det er jo helt motsatt av det som blir sagt i Bedre uten brød. Der sier de at grunnen til at man får tilsynelatende god avføring med mye fiber, er fordi det virker som et lakserende middel, ikke det at kroppen selv jobber så mye med å kvitte seg med skiten (eller noe sånt). Jeg får faktisk bedre fordøyelse av mye fett enn lite fett. Og hormonene våre har jo mye bedre av et kosthold vi er genetisk tilpasset (altså mye fett og lite karbo) enn omvendt. Jeg er altså helt uenig hehe, men det kan vi godt være altså.

At du føler deg bra er jo supert!!