Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-06, 13:10   #25
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Får i meg for lite fett.

Opprinnelig lagt inn av Ziggy

Vet ikke helt jeg... for Udo- olje må oppbevares i kjøleskap for ikke å harskne... og det gjør den på null tid om den får stå fram etter at den er åpna... tror det spesiellt er linfrøoljen som er så ustabil i den oljeblandingen der...

Og sist jeg sjekka, så var det ikke kjøleskapstemperatur inne i kroppen min, ihvertfall...

Det er vel fordi linfrø inneholder mye omega 3 som harskner lett.
Har ikke du noe omega 3 i ditt kosthold?


Opprinnelig lagt inn av Ziggy

Tror ikke du er alene der, nei... selv syntes jeg den derre Udo- olja smakte helt for jævlig... jeg brekte meg nesten når jeg brukte den for mange år siden- vel og merke FØR jeg ble klar over fettets viktige funksjon i kroppen, og hva som egentlig var sunt og usunt fett.

Og du... tenk deg de som spiser kapsler... kjenner de om de svelger dårlig, harsknet olje??? Nope... stakkars dem, spør du meg.

Kapsler er eneste måten jeg får i meg omega 3 og 6 på, så da får det bare være..

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat