Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-06, 13:55   #27
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 43
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Får i meg for lite fett.

Opprinnelig lagt inn av Ziggy

Joda, jeg bruker EyeQ hver dag jeg... vet det koster skjorta, men jeg er veldig fornøyd med den. Smaker ikke trtan i det hele tatt, bare en frisk smak av sitron- uten ettersmak av noe slag. Hadde jeg villet, kunne jeg drikke hele flaska.. så god er den...

Kapler klarer jeg ikke... jeg brekker meg bare jeg får dem bak i munnen...

Et lite tips... knekk en kapsel med jevne mellomrom og lukt/smak på den. Lukter/smaker det harskt, så kast dem, da er de gamle!

Den har jeg ikke prøvd, men jeg prøver alt, så skal teste den når jeg er tom for pikasol.
Hvor mange gram omega 3 er det i en sånn flaske (ikke fiskeolje, bare det som er omega3)?

Hva med omega 6? Det er en av de tingene jeg ikke blir helt klok på. Kjøttdeig, egg etc. inneholder jo arakidonsyre som er en type omega6.

Avocado er jo også bra, vet ikke om noen har nevnt det enda.