Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-04, 22:04   #591
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Grand Prix og sånt...

Hæh? Drekker Fido himkok, sa du Musti... ?

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Men tør noen innrømme at de har sett på Grand Prix på TV?? Jeg tør! Men tilbake til Grand Prix... Det er to sanger jeg ikke helt blir ferdig med - ikke fordi de er så bra, men fordi de er så like..... Derfor kan det fort gå litt i tull.....

Romeo! Romeo!
Gudene skal vite at du aldri blir en
Romeo! Romeo!
Prøv å ta det med roooo

Diggi-loo Diggi-ley
alle tittar på ....

Romeo! Romeo!

....osv....

(PS - jeg kutta ut det jeg ikke likte i quoten, ikke noe å snakke om, bare en bagatell egentlig - det med Se og Hør).

Jeg har sett på Grand Prix, jeg - ja jøss.

Husker godt Mata Hari, Samid Ædnan og Lenge Leve Livet med Dollie de Luxe, jeg. Vel, det var vel ikke favorittene. Men Anita Skorgan og Jahn Teigen var jo søte, da - i Adieu. Og jeg var stolt når Bobbysox vant! Vi pleide og mime og synge etter Grand Prix-sangene, vi - men jeg må jo si at mange av de engelske, irske og svenske var favorittene.

Nå babler jeg mest om Grand Prix fordi jeg har ambisjoner om et par innlegg til i kveld. Bare på trass. 89 er jeg vel kommet til nå, trur eg!
Ett igjen og så er målet nådd (til nye lesere må jeg bare få informere om at vi ikke snakker om kilo her).

"Rødvinen roper"
"Hakke tid - må bare skrive et innlegg først!"

Tørst hilsen marianne

Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger