Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-04, 22:24   #593
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

På tide å roe ned litt for min del..... Ler så mye at jeg ikke kommer til å få sove hvis jeg ikke begynner nedtrappingen. I kveld har det nesten vært som å være på et av de "gode gamle vorspiel'ene" jeg hadde sammen med en venninne da vi var YFS...

Vi kunne altså ha vorspiel - bare hun og jeg - i 4 timer før vi gikk ned på stam-puben vår. Der skulle vi alltid bare ta EN øl før vi gikk på byen.... "Plutselig" skrudde dem på lyset og sa det var stengt gitt.... Det som faktisk skjedde var at eieren "jagde" ut de som ikke var ønsket, låste døra, dro ned persiennene - og så hadde vi "privatfest" etterpå.

Morgenen etterpå - når jeg tuslet ut på stua, bakfull og fæl - så det ut som om det hadde vært 20 stykker i leiligheten min.... At to jenter kan herje og rote så fælt på vorspiel....

*sukk* det var tider det......

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon