Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-04, 22:25   #594
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk
Talking

Drinks

Har HP tenkt å lage drinker som egen kategori under oppskrifter, lurer nå jeg på...

Fido har et par utmerkede på lur, og en god sak kan ikke gjentas for mange ganger:

quote:
Løten-campari: hembrent og nasablod!
Stange-sjampis: hembrent og Nyco. Drekk mens det bruse.....

unquote

Jeg lurer på om disse oppskriftene er fra den tiden jeg drakk Sangria og Kir. Var det trendy med Kir på 80-tallet, liksom eller har det aldri vært trendy med Kir?

Og er Løten-Campari og Stange-sjampis fra den tiden kabaret, fiskepudding i hvit saus med erter og gulrøtter i terteskjell, oste-fondue, leskedrikk, limonade, blodpudding, lungemos, reke-coctail, betasuppe, fletteloff, smørgrøt var moderne spise?

Eller har Løten-Campari og Stange-sjampis aldri vært moderne utenfor Løten og Stange?

Hva med nå da? Hva er trendy å drikke for tiden (utenom rødvin (ja, ja - jeg hører du roper)?

Hva passer til Bruschetta, foccaccia, sushi, guacamole, chapati, tapas, wrap, tzatziki, garam masala, carpaccio, ciabatta, fajitas, burritos, taco liksom?

Eller til fett og proteiner av ulike slag? Nei, man drikker jo ikke under Atkins, nei - hvordan kunne jeg være så dum Nei, nå må jeg gå - rødvinen roper, har jeg sagt

Ha en eller annen aften!
marianne on the rocks

Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger