Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-04, 22:32   #595
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av marianne

Jeg lurer på om disse oppskriftene er fra den tiden jeg drakk Sangria og Kir. Var det trendy med Kir på 80-tallet, liksom eller har det aldri vært trendy med Kir?

Je drakk støtt Kir Royal je da men...... Dæ var i vaffal innmari fint å trendi.... Men ellers var det mest Irish coffee ja. Itte akkruat mæ ækte vare da - for som mange sa på den tia; Bli så då'li ta polsprit'n atte.....

Så hadde jeg en periode med shots - og hujedamej! Det er vel det eneste som er å si om det. Tyrker-shots syns jeg fortsatt er godt, men prøv å få i meg en galliano..... Eller Apfelkorn..... Etter å "ha sett" cup-finalen på stampuben 3 ganger på samme dag (måtte jo ta opp på video - så festen kunne vare lenge) med øl og Apfel til frokost - etter å ha vært på byen dagen før..... Aldri mer....

Men det var nok av fest-betroelser fra Fedonisten.....

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon