Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-06, 19:11   #31
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Får i meg for lite fett.

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta

(EPA + DHA) x (antall ml i flasken/5 ml) = (186+58) x (200/5) mg = 9760 mg; ca 9,8 gram
Fant denne på helseshoppen til 207 kroner. Skal jeg ta 2-3 gram omega 3 pr dag som Fedon anbefaler kommer jeg til å bli ruinert ganske fort med mindre jeg har fått solstikk og ikke klarer å regne

Tror ikke jeg får i meg nok omega 6 nå lenger. Får litt tørr hud og eksem på hendene/armene innimellom. Har aldri vært plaget med det før, så tror det kommer av for lite omega 6 i perioder.

Ikke meningen å kapre tråden din Miriam

9 gram ren omega 3 pr. dag, seriøst??? Er du klar over hvor mye fisk det tilsvarer???

Skulle like å vite hvilket oljemerke du har funnet som gir deg så store mengder ren omega 3 i form av EPA og DHA jeg... uten at du må tømme flaske for hver gang da...

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat