Tråd: Vafler
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-06, 22:51   #33
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Vafler

Opprinnelig lagt inn av Nille

Fikk den frem uten problem jeg.......

Vi får fram ei melding om at vi ikke har tilgang til der den ligger... så kanskje Albertine eller noen andre flytta den med seg inn i de lukkede forumene??? Ikke vet jeg, men her er meldinga v får...

Sitat:

Ziggy, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

1. Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
  2. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat