Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-04, 23:07   #602
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

En høne svarer en annen...

Ååh, ikke skriv noe mer interessant og morsomt nå. Jeg MÅ gå å legge meg, har jeg sagt. Eller ikke legge meg, da. Jeg må slå av pc'n snart (sånn at mannen min ikke skjønner at jeg har sittet jevnt ved pc'n i dag når han kommer hjem fra skolen. Rar skole, gitt - oppe seint den skolen. Han har sikkert lært MYYYE!). Mannen min og jeg må da konversere (hva synes du om det uttrykket, MHM?) og ta et glass rødvin sammen. Guud - tenk om jeg ikke har rødvin, da - etter alt dette! Ja, i hvert fall så skall jeg ennå ikke legge meg egentlig.

[quote=MHM]Men Musti da! Nå har jeg en høne eller to å plukke med deg! (Var det også gammeldags å si eller Marianne? Tør snart ikke skrive noe her jeg, i tilfelle det står på lista di over utdaterte ting... )

En høne å plukke...hmm! Kanskje som nr. 5 på en skala fra en til ti (og nå var jeg snill) for utdaterte uttrykk. Nei, når jeg tenker meg om er "en høne å plukke" skikkelig kult. Det tror jeg at jeg skal si mere!

Ha en XXX kveld! (Nå lurer dere fælt nå!)
marianne

Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger