Tråd: Vafler
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-06, 20:09   #40
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Vafler

Takk for svar! Nå har jeg testa vaffler til kampen og det smakte jo ikke værst med ost på. Men likevel minner smaken mye om omelett da og fargen er gul og vafflene blir løse i fisken. Men selv om jeg stekte lenge så forble de gule. Men hvilken temp. skal jeg egentlig bruke, jeg brukte 4. Men kanskje jeg skal bruke mer?

Men har det mye å si at jeg ikke brukte mixer? Brukte bare visp og da ble det jo litt klumper i røra. I tillegg så satt det seg veldig fast i toppen selv om jeg brukte litt smør. Vanskelige å ta ut også når de er ferdige. Blir det lettere å ta ut vafflene ut hvis tempen er større og at de er brune?

Tror jeg bruker panna neste gang jeg. Det ble mye søl også rundt vaffeljernet. Jeg hater å rengjøre. Også fikk jeg lyst på ekte vafler når jeg smakte dem... Men de var jo gode til å være sunne lavkarbo vaffler da.