Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-04, 23:12   #45
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Hehe så skriver de tilogmed feil navn på TV2 sine sider. HANNE Frølich ja. :dåne:
Jeg tror jeg skal holde kjeft i diskusjoner som handler om Frølich, for jeg blir så barnslig. Jeg hater det kvinnemennesket. At hun er professor er for meg helt uforståelig, hun argumenterer jo som en 3-åring!!
Dere som leste nettdiskusjonen jeg la ut for flere måneder siden her inne, dannet dere vel det samme bildet av henne som jeg har i hodet mitt, og det er ikke et pent bilde.

Uff der ser dere. Jeg er ikke så fjortis og usaklig når det gjelder de fleste ting altså. Men det er noe med det mennesket som får det til å klikke for meg....

Jeg har alltid ønsket å studere ernæringsfysiologi, men desverre finnes det ikke ved høgskolen her i Stavanger. Men nå får vi snart universitetstatus, og da kommer det kanskje. Problemet er at det nok er Wenche selv som skal være lærer, og da kan jeg ikke studere der.... Det makter jeg ikke. :sur: