Tråd: Vafler
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-06, 23:20   #42
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Vafler

Opprinnelig lagt inn av Ziggy

Du må bruke sterkere varme, ja. Da blir de sprøe og gode, mine er det ikke mulig å skille fra vanlige vafler. Og de er lette som bare det å ta ut av jernet når de er ferdige. Jeg bruker å ha termostaten på mellom 5,5 til 6,0 på jernet mitt jeg, kanskje du burde prøve det du og???

Og ja, du må bruke mikser eller foodprosessor, ellers vil du ikke får det til å blande seg godt nok. Da blir det mere omelett med ekstra innhold, ja...

Søl??? Åssen greide du det da? Brukte du ikke den medfølgende øsa??? Hos meg er det slutt på alt sølet etter at jeg begynte å bruke dette jernet, og husk nå på at du bare skal ha i nesten 1 full øse pr steking da...

Nei må droppe dette, ble dårlig i magan av dette jeg. Jeg og korn og meieriprodukter passer ikke sammen.