Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-06, 13:58   #3
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Stabil psyke med lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Ebbamor

Hei! Lurer på om det er flere enn meg som har god erfaring med lavkarbomat og psykisk velvære? Jeg snakker ikke om å føle seg bra sånn i sin alminnelighet ... mer om det å endelig være stabil i psyken når man har vært dårlig ganske lenge.

Jeg la om til lavkarbo for et par måneder siden, og har for første gang i mitt liv følt meg stabil i psyken. Er dette ren placebo, eller kan jeg stole på at lavkarbo kommer til å fortsette å ha samme gode effekt også på lengre sikt?

Optimistisk, jeg :-)

Du får sikkert mange bra svar etterhvert. Men jeg tror mange erfarer at mat, og spesielt dårlig mat har dårlig effekt på psyken. Og at man blir tilsvarende bedre når mat og derved hormoner etc kommer mer i ballanse. Mat er gjerne undervurdert i alle sammenhenger, desverre.