Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-06, 23:14   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen andre Skaldeman'ere her?

Opprinnelig lagt inn av Ebbamor

Takk for svar :-) Nå skriver jo Skaldeman at man kan spise nettopp overjordsgrønnsaker ... så jeg forstår ikke helt at det ikke er "med" i hans anbefalinger. Men, men. Jeg spiser en del grønt. Steker det for det meste sammen med mine feite kjøtt- eller fiskestykker. Maten min svømmer i fett - og jeg har aldri hatt det bedre! Det er nesten komisk, slik jeg holdt på før ... til ingen nytte. Hurra for Skaldeman, som fikk opp øynene mine! Jeg skjønner jo at han ikke har funnet på dette, det var bare boka hans jeg tilfeldigvis leste først, og plutselig forsto jeg "alt" :-)

Ja, det er jo akkurat det han skriver - at man kan spise grønnsaker. (som jeg skrev: "Og det sier han er OK"), men det er mange som oppfatter det slik at de ikke skal spise grønnsaker fordi han selv ikke spiser særlig av det selv (han tar ikke av om han spiser det sier han). Det er hva jeg kaller Skaldeman ekstrem - og leser man nøye så ser man at han egentlig ikke anbefaler folk å gjøre akkurat likt ham - uten grønt - heller. Men det blir på en måte oversett. Vi har hatt flere diskusjoner på akkurat det her inne !

Men det geniale med Skaldeman er at han utrykker seg på en måte som HØRES. Det blir lagt merke til - og det er jo bra ! Det er nok flere som plutselig forstår "alt" som du sier.