Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-06, 14:17   #7
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Om å banne i kjerka

Jeg opplever at takhøyden her er temmelig høy i forhold til andre steder jeg har vært, men også at man er temmelig flink til å holde en saklig tone i innleggene. Dermed er det lite konflikter her inne selv om meningsforkjellene kan være store og debattene heftige. Jeg har erfart at man bør være forsiktig og veie sine tastede ord på gullvekt før man trykker send.. Det fordi ting som blir sagt i en god mening kan bli oppfattet negativt av andre. Det gjelder særlig fordi dette forumet består av så mange ulike mennesker og mennesketyper, som alle har sine erfaringer på godt og vondt. Som relativt ny bør man stå litt på sidelinje og være litt forsiktig med hvordan ting skrives og omtales. Etterhvert blir man mer kjent med menneskene og miljøet her inne og kan da legge lista litt høyere. Her inne gjelder Kardemommeloven.. Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill og for øvrig kan man gjøre som man vil.. nesten!

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat