Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-04, 11:41   #615
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Så godt å høre at vi er flere som ikke får gjort det vi skal. Det står oppgaver i kø her hos meg som bare MÅÅ gjøres NÅ! Enda sitter jeg bare her og surrer rundt på forumet,- og koser meg glugg i hjel.

Lurer på om jeg blir stressa om jeg finner fram bøtte og kluter.

Tror jeg må tenke litt på om jeg tørr å ta sjansen på at det går bra. Stresshormoner,- fysj a mei. Fæle greier.

Hva er egentlig verst? Stresshormoner eller rot? Blir stressa bare å måtte bestemme meg for det ene eller andre her. Det blir jo som å velge mellom pest eller kolera, ikke sant!

Forresten, så er veldig misunnelig på den løpende musa i avataren din, FedoNISTEN!

Ønsker meg en mus med tykk mage som ligger på ryggen og spiser ost i avataren min.

Ha en stressfri dag (fritt sitert etter Marianne)

"Snille" jenter får ingenting....

Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo