Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-06, 00:30   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: jeg starter NÅ

Hei igjen !
Så flott at du er igang !

Opprinnelig lagt inn av susanna

Hvilke salat/kål er best å bruke i salat? Jeg har plaid å bruke isberg salat men er den grei i ift karber?

Isberg salat er den minst næringsrike salattypen som finnes. Det er mer vann i den enn noe annet.

Dess mørkere og grønnere salaten er dess bedre er den. Kinakål er bedre enn isberg ! Det finnes massevis av salater å velge i nå. Bland og smak deg frem til en type du liker. Alle salater er OK i forhold til karber.

En god ide kan være å bruke Atkins sin tillatte matvareliste for induksjon. Bruker du de grønnsakene bruker du iallefall ikke feil typer !
Du har littegran friere tøyler på Ketolyse. Men spør etterhvert npr du lurer på noe....

Her er lista: Tillatte matvarer på Atkins Induksjon - som sagt, bare som en begynnelse, et grunnlag....

Nå i sommer er det jo perfekt med grillede grønnsaker også......