Tråd: Ta en Nille?
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-06, 09:42   #13
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ta en Nille?

Opprinnelig lagt inn av Karin

Hmm. . . Spiste ovnsbakt ørret i går, med et par-tre ss smør i buken. Og kinakål, og rømme (sparte ikke på den, nei) og agurksalat lagd med sånn ca 1/2 ts splenda, hvorav jeg sikkert ikke fikk i meg mer enn 1/8... Men i morges hadde jeg lagt på meg nesten et kg fra i går. . . Kan jo ha med andre ting også å gjøre, men. . . Er det saltet, eller må jeg spare på fett også nå i lifetime maintenance??

(Hjelp??? For dette er en trend som har fortsatt i noen måneder. . . )

Det kan godt være rømmen og saltet. Tror IKKE det er fisken og smøret. Men jeg merker selv at jeg er litt mer "slepphendt" med det meste nå på vedlikehold. Bl.a. blir porsjonene på en måte sånn helt umerkelig "større"....

Tenk også på at varmen spiller en rolle. Jeg samler mye vann og er hoven i hele kroppen når gradestokken stiger. Føttene tyter i skoa og et er ikke behagelig. Dette, sammen med mulig for lite vanndrikking, for mye vindrikking (+ Slim Gins) gjør at vekta varierer mer enn ellers.......