Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-06, 13:05   #9
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo!

Opprinnelig lagt inn av monkey

Jo jag är medveten om det, men jag har druckit juicen i 2 års tid. Om jag inte dricker den mår jag dåligt och får tillbaks min muskelvärk samt min allergi (har testat!!) så den slutar jag aldrig med. Jag har ju druckit den hela tiden även under den tiden jag gick ner 8 kilo. Har svårt att tro att den skulle göra all skillnad nu när jag bytt från lowfat till highfat...

Nei har du tatt den så lenge burde det ikke spille noen rolle. vetbare at flere kan bli mer ømfintlige overfor sukker/fruktsukker på lavkarbo. Jeg tåler iallefall veldig lite nå i forhold til før.

Men klart trivsel er best. Har du det bedre med juicen så må du fortsette med den !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat