Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-06, 14:51   #29
Charmtassen
Seniormedlem

Charmtassen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 64
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Da var jeg i gang, og er liiiiitt usikker

Opprinnelig lagt inn av Seigdama

Takk for gode svar

Jeg har bare ett spørsmål til... jeg har nemlig bakt det soyabrødet, men jeg synes ikke det smaker noe særlig godt, og har problemer med å få det ned... Tips til frokost? Som jeg kan ta med på jobb når jeg ikke får tid til å lage noe om morgenen...

Jeg har også bakt soyabrødet og jeg brukte seterrømme istedenfor kesam, da ble det mindre karber. MEN jeg puttet oppi 50 g godt hakkede valnøtter, og da blir karbene ca. 0,8-0,9 pr. skive. Soyabrødet smaker bedre med valnøttene i, og med f.eks. litt Philadelphia (gjerne med urter/krydder/løk-smak) på så blir "protein-smaken" nesten helt borte. Ellers så har jeg laget noen karbonader med grønn paprika, stang-/stilkselleri og purre i (ca. 1,3 karb'er etter min oppskrift) som jeg spiser sammen med 1 skive soyabrød. Det er smaskens!

Og apropos farge på stix'en: Jeg er bare på svakt rosa jeg, men så drikker jeg også mellom 3 og 4 liter vann om dagen - og det kan jo gjøre utslag som kjent. (Fikk farge på stixen etter 2 dager!)

Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat