Sv: Ta en Nille?
Opprinnelig lagt inn av Melania
JEg er vel en av de som har vært med på å løfte begrepet ta en Nille fram, for når alt stopper opp kommer Nille med følgende råd:
- Ikke kunstigesøtsoffer
- Kutte mest mulig ned på melkeprodukter
- Ikke kaffe
- Masse vann ca 2,5l pr dag
Da jeg hadde stått stille (sller det vil si frem og tilbake) i 4 uker var jeg superfrustert, Nille kom med overstående råd. Og etter en uke (med mensen også) raste jeg ned. Tror masse vann kom ut, og det hele føltes litt ut som en renselses kur.
Hvor mye raste du ned da?
Dette skulle jeg gjerne prøvd. Burde jo kutte ut både brusen og sjokoladen, men jeg har så lyst på noe søtt av og til. Men har like lyst til å gå ned i vekt. Lyst til å ta av 10kg til før vi drar på ferie om 1 mnd of det kan jeg vel kanskje klare hvis jeg kutter ut kunstig søtstoff og drikker mer vann. Vekta mi går jo nedover i pase fart egentlig men det hadde ikke gjort noe om det forsvant litt fortere, spesielt nå på sommeren.
Noen som vet hvordan jeg bør spise i sommer. Har tenkt å skeie ut i sommer, men jeg kan jo ikke spise som ketolyse med alt fettet osv+ unne meg en is og masse frukt. Hva gjør jeg da,spiser magert og frukt +grønt?? Har jo endel kilo igjen til målet og vil gjerne unngå å gå opp i sommer, men det er kanskje umulig hvis jeg vil skeie ut??
Et spm til. Hvilke tabletter er det jeg skal ha i forb med kuren?? Så noen i butikken i dag jeg ikke hadde, og jeg som trodde jeg hadde alle jeg burde ha!!!
Sist redigert av Nille : 13-06-06 kl 20:02.
|