Sv: Ta en Nille?
Opprinnelig lagt inn av snupperella
Hvor mye raste du ned da?
Jeg gikk ned nesten 4 kg på 2 uker, men det skyldtes nok ikke kuren alene, bare kroppen som ga slipp på kg etter å ha stått stille i 4 uker.
Ellers så stemmer det jo på en prikk det Nille sier, jeg begynte å spise mer og mer ting med splenda, maltitol osv.
Nå "tar jeg ikke en Nille" lenger, men jeg er mye strengere enn det jeg var tidligere. Jeg trodde det skulle bli et kjempetap å ikke kunne ha mine daglige glass cola light, men det går overraskende bra. Jeg har heller ikke gjennopptatt kaffelatte drikkingen heller enda.
For min del er det ikke snakk om å ikke unne seg noe, noe mer. For jeg har unnet meg mye siden jeg startet på lavkarbo i januar. Men nå prøver jeg å ikke gi meg nye dårlige uvaner, og heller bare unne meg litt av og til.
Neste mandag reiser jeg til syden og skal ha 2 ukers pause fra slankingen. Når jeg kommer tilbake igjen, går jeg rett på "ta en Nille" - først og fremst for å rense og avvenne kroppen. Jeg vet at det bli knall tøft, men etter 2 uker på Nilles råd - håper jeg at jeg er tilbake i riktig lavkarbo modus igjen 
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
|