Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-06, 22:11   #33
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Paprikas slankedagbok

Stakkars Paprika. Ikke greitt med løs mage nei. Men kroppen trenger vel å omstille seg litt etter å ha fått fjernet en del ! Jeg mener å huske at jeg begynte veldig forsiktig. Med toast med smør og bløtkokte egg. Kokte grønnsaker (ikke kål). Spiste en del kylling. Så gikk jeg over til fiberrik, salatgrønnsaker, litt og litt mer fett etterhvert som jeg oppdaget magen ville ha det. Fikk magesmerter og begynte fra square one. Det viste seg at toasten var synderen. Ikke mere toast på meg nei. Så gikk det seg til. Det eneste jeg får vondt av nå er stivelseholdige matvarer; ris, pasta, potet og mel.

Det går minst ei uke. Kanskje to, - så er du tilbake i fullt slag !