Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-06, 13:47   #1
AnnaV
Medlem

AnnaV sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 49
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Hvor mange kalorier får du i deg?

Vet liksom ikke helt hvorfor jeg plutselig begynte med å holde oversikt over kalorier jeg fikk i meg, men for ca to uker siden fant jeg ut at jeg skulle skrive ned alt jeg spiste i en periode, bare for å sjekke, liksom, ettersom jeg stort sett har spist på lykke og fromme.
Fikk meg en overraskelse gitt...
Jeg har nok lagt skyhøyt over det som anbefales min vekt og høyde. I og for seg gjør det ingenting, jeg har jo klart å holde meg stabil på vekten siden juni i fjor, men likevel så fikk jeg en slags tankevekker - og en litt guffen følelse som jeg nå ikke helt klarer riste av meg. Iflg skjema (som, jada, jeg vet vi ikke bryr oss om på Atkins) skal jeg ha 1800 kcal for å holde meg stabil (1,75 høy, 59 kilo). Klar over hvor SULTEN jeg hadde vært - hele dagen - om jeg skulle holde meg til det? Klar over hvor lite mat det er, egentlig?

Hvor mange kalorier får dere andre i dere? Er det meg som er unormalt glupsk eller, som synest at dette er lite????

"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat