Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-06, 13:57   #4
Borealis
Seniormedlem

Borealis sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 55
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Hvor mange kalorier får du i deg?

Jeg teller ikke kalorier. Og veier mere enn du gjør....skal mere ned, men ikke så mye som til 59.
Men, jeg bare VET at jeg ligger over 1800 kcal/dg. Jeg eter mye nøtter, oljer, cocosa, seterrømme, smør, bacon, osv.
Jeg tror slike kcal-beregninger er ment til kalorirestriktive dietter, ikke LK-livsstil! Mener å ha lest (guri, æ har læst så mange LK-bøker i det siste! Men trur det var Skaldemans) at på et LK-kosthold kan man gå ned i vekt, til tross for at man summa sumarum inntar FLERE kalorier enn på en kalori-restriktiv diett. Og Skaldeman nevner jo Skaldemans fordel-eller-hva-han-kalte-det! (At man går ned i vekt, til tross for høyt kalori-inntak)

Jeg er ikke kjempe-overvektig, men går sakte men sikkert ned. Og ærlig talt, jeg TELLER verken kcal eller karbohydrater....

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat