Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-04, 20:05   #621
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Puuuhhhh!

Dette var slitsomt! Skulle egentlig vært meldeplikt når det gode selskap forflytter seg til 1000-tråden, sånn etter en lang dvale mener jeg. Har jo tatt meg nesten hele dagen å komme i kapp med dere.
Endelig har jeg fått lest siste innlegg, og da er det jo på sin plass at jeg også gjør en innsats.
Det er stort sett for trivelig her inne, og dette hjalp ikke på gitt. Man har jo et liv å leve ved siden av karbo-junkie også. Jeg er blitt en dårligere mor og husmor og mindre effektiv i jobben min her jeg sitter alt for lenge hver kveld og dag og koser meg med alle innlegg og innfall.

Må ikke glemme det positive da. Denne siden har så stor betydning for min nye suksess på helse-fronten, at det oppveier for det negative. Det nærmeste året har nemlig min vekt og min helse 1. prioritet

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.