Tråd: Ta en Nille?
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-06, 00:11   #21
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ta en Nille?

Opprinnelig lagt inn av snupperella

Nå ble det litt feil her. Må visst ha det inn med teskje det med tablettene. Mener du jeg bør kjøpe alt på nettet?? Jeg kjøpte på meny fordi det var enklest for meg og faktisk anbefalte Torkil meg det sålenge jeg kun skulle ha tablettene, men som jeg sa så måtte jeg ha tre bokser, selen, krom kalium og krom kalsium. Er det rett? Er tom for krom kalium i morgen.
Du mener altså at jeg bør følge ketolyse i ferien også ellers går jeg uansett opp? Jeg lurte på hva jeg kan velge i ferien som er lettvint og greit men som ikke gjør at jeg går opp....

jeg mener det lønner seg å kjøpe Ketolysepillene fordi de er satt sammen spesielt for dette kostholdet. Og om du kjøper alle tre som jeg beskrev, (en med magnesium, en med krom+kalium + kalsium og en med selen+sink +vitaminer - og som jeg beskrev så er disse sammensatt slik fordi dette fungerer best for kroppen for full utnyttelse) så vil det med frakt være billigere enn alt det de inneholder (mange flere bokser) om du skal kjøpe det "løst" på helsekost. På helsekosten eller meny finner du ikke samme sammensening. Om du velger å kjøpe dem i dagligvare er det kanskje billigere, men etter min mening og erfaring ikke like bra. Dagligvare vitaminer skal jeg ikke si mer om. Jeg har bare lest såpass med tester på kosttilskudd at jeg heller ville betalt noen kroner mer for å få skikkelig vare. Men det er MIN egen mening som jeg ikke skal påpakke noen !

Om du vil gå jevnt ned i vekt funker det best å lavære å ta pauser de første 3 mnd. Det er ikke sikkert at du går opp. Men de fleste som "tar pause" legger på seg 1-3 kg i løpet av 2-3 uker. Det meste av dette er vann, men det tar allikevel en uke eller to å få det av igjen. For noen tar det lenger. Det er bare du som kan bestemme hva du vil gjøre. Det kommer jo også an på hvor ofte du tar slike pauser. Dess flere du tar dess vanskeligere og dess lengre tid tar det å komme i mål. Om du allikevel planlegger en pause i ferien er det vel like greitt å vente med kuren til etter ferien. Sik at kroppen får tid til å omstille seg skikkelig.

Men som sagt det er du som bestemmer hva som passer deg best