Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-06, 21:47   #2
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Er det flere enn meg som begynner å bli lei?

Hva er å spise normalt igjen?

Noen dager er jeg lei, lei av å leve på 20 karber, lei av å lage mat fordi det ikke bare er å stikke innom en bensinstasjon for å kjøpe seg noe å bite i.

Samtidig så er jeg innstilt på at lavkarbo er min nye livsstil, det er det beste for kroppen min og jeg synes det er utrolig deilig å ikke være sukkerslave lenger...

Jeg gleder meg til jeg kan spise noen flere karber hver dag, mulighetene virker nesten uendelig bare det å doble til 40 per dag

Ja, innimellom er jeg lei, men det er definitivt verdt det når jeg ser på vekta og ser meg selv i speilet, det er det som driver meg...

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat