Sv: Er det flere enn meg som begynner å bli lei?(noen som har konstruktive tips?)
Normalt for meg vil si ca et vedlikeholdskosthold. Før jeg begynte på Ketolyse kunne jeg spise to knekkebrød til frokost, salatlunsj evt brødskiver til lunsj, frukt til mellommåltid og middag med masse grønnsaker, kjøtt/fisk/kylling og litt karbo a la poteter, pasta, ris uten å legge på meg. Grunnen til at jeg har lagt på meg, er at jeg har spedd på med uante mengder godteri, altså veldig mye sukker (fikk vanvittig søtsug, og var konstant sulten pga noen medisiner jeg gikk på - Risperdal), og jeg må si at det er helt fantastisk å ikke være sugen på noe søtt hele tiden. Bortsett fra godteri i bøtter og spann, kan jeg nok gå gradvis tilbake til mitt gamle kosthold (Som egentlig hadde begrenset mengde karbo, minus godteriet). Det vil si; overspising og oppkast skal jeg ikke tilbake til, men det har heldigvis blitt bedre og bedre det siste året.
Når jeg er ferdig med kuren kommer jeg nok til å være forsiktig for all fremtid, jeg vil for all del ikke opp i vekt igjen, men jeg kommer ikke til å ha et kosthold som er drastisk endret fra det jeg hadde før.

Paprika, mamma til to
|