Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-06, 14:05   #14
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Er det flere enn meg som begynner å bli lei?

Mock Danishen, har du prøvd den? Den er dødsgod, og jeg blir aaldri lei av den. Nå trenger jeg ikke ha søtstoff i den heller, så alt (unntatt proteinpulveret, men pytt pytt) er naturlig i den. Egg, ost, vaniljeproteinpulver, kanel og blåbær. Og maaasse smør på toppen når den er ferdig, som smelter utover. :mmmmm:

En ting jeg har oppdaget (og som jo Nille også sier) er at man blir lei om man ikke bruker fantasien og virkelig ser hva man kan spise. De fleste som blir lei har kun holdt seg til få matvarer (feks altfor mye egg, egg og atter egg!!), de har fokusert altfor mye på hva de IKKE kan spise og de har kun sett seg blind på vekta istedetfor på omkrets, helse og trivsel.

Et godt tips er å virkelig sette seg ned en kveld, tråle alle oppskriftene her på forumet, skrive ned de du liker best og kommer til å prøve og ha alt i en spesiell lavkarboperm. Der har du KUN de oppskriftene du LIKER, tips til frokost, lunsj, middager, mellommåltider, kvelds og snacks/kaker som DU og familien din liker! Blir du lei, slå opp i den og se på alle de lekre rettene du kan lage.

Lag også en plan søndags kveld over hele uka, iallefall middager. Bare spis middager du LIKER. Ikke spis omelett fordi "det er lite karber i den". Da blir du fort lei. Spis det du liker! :Iset liker å gjenta seg selv: