Tråd: Piskeklubb?
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-06, 22:17   #174
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Piskeklubb?

Opprinnelig lagt inn av tir na nog

Her er det noen morsomme folk!!... så kjekt å leser at dere har en god humør.. Jeg sitter her og smiler at folk jobber så hardt med trening og til å holde opp motivasjonen.. Jeg har nettop vært på gym og det er så vanskelig ... spesialt når solen er ute som nå... men etterpå kan jeg smiler og kjenner energien i kropp og sjel! - jeg er ny på dette og ikke vant med systemet ennå, (og språket!) med det kommer fort helt sikkert med så kjekke og oppmuntrende folk on line... keep making me laugh and smile!! Lykke til

Velkommen inn i helvetet eller himmelriket.. Alt kommer ann på hvor dyktig du er til å holde treningsplanene dine.. Skulker du unna blir det 50 offentlige piskeslag.. Er du flink drukner du i ros.. Hva velger du?

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat