Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-06, 20:23   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo flymat

Da fikk du sikkert feil mat. Jeg har bestilt diabetiker mat mange ganger og har aldri fått hverken syltetøy, hvitt brød eller sjokolade ! Men nå kan jo diabetikere spise både ris og brød. Kan anbefale asiatisk diabetiker mat -bortsett fra ris er den tilnærmet lavkarbo. Det er derfor jeg ikke forstår at det er så problemtatisk å få lavkarbo !

Har spurt de ansvarlige i SAS om når lavkarbo maten kommer. De jobber med saken. Catering selskapet de har avtale med i København og Stockholm kan p.t. ikke levere lavkarbo. Jeg fortsetter å mase !

Har reist en del og kan fortelle en del om flymat og spesialmat ...... har fått mye rart ja.